Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Παππού και γιαγιά σας στέλνω φιλιά ...




Παγκόσμια ημέρα της τρίτης ηλικίας αύριο 1 Οκτωβρίου και τα παιδάκια της τάξης μου από εχθές εκφράζουν την αγάπη τους για αυτούς, με το δικό τους μοναδικό τρόπο .
Πρώτα πρώτα αιτιολογήσαμε γιατί αγαπάμε τον παππού και την γιαγιά .
Τα παιδιά απάντησαν με μοναδικό τρόπο .
Αγαπώ την γιαγιά και τον παππού γιατί ...

-Παίζει μαζί μου όταν είμαι μόνος .
-Μου αγοράζει σοκολάτες .
- Η γιαγιά μου φτιάχνει ωραίες πίτες .
-Μου αγοράζουν παιχνίδια .
-Μου λένε παραμύθια .
-Με προσέχουν .
-Μου κάνουν πολλές αγκαλίτσες .
-Δεν με μαλώνουν .
-Με πηγαίνει βόλτα στην παιδική χαρά .

Κάθε παιδί με τη σειρά του είπε τα ονόματα των γιαγιάδων και των παππούδων του , και παρατηρήσαμε ότι κάποια ονόματα και επίθετα είναι ίδια με των παιδιών .
Προσέξαμε τις διαφορές .
Σε τι διαφέρει η μαμά από την γιαγιά , και ο μπαμπάς από τον παππού .

Ο παππούς και η γιαγιά έχουν άσπρα μαλλιά .
Περπατάνε πιο αργά .
Είναι στο σπίτι και δεν δουλεύουν .
Ο παππούς έχει μουστάκι .
Η γιαγιά φοράει γυαλιά .
Κουράζονται πολύ .

Κάποιο παιδάκι μας ανέφερε ότι ο παππούς του έχει μπαστουνάκι αλλά παρόλα αυτά τον αγαπάει πολύ . 
Κάποια παιδιά μιμήθηκαν τον παππού ή την γιαγιά με μπαστουνάκι ...




Χρωματίσαμε , κόψαμε και προσπαθήσαμε ατομικά να φτιάξουμε το παζλ

                   

                            http://e-children.blogspot.gr/2012/09/puzzle.html






 



Τραγουδήσαμε το τραγούδι << Η γιαγιά μας η καλή >> και << ο γερο-παππούς κοιμάται >> και διαβάσαμε το βιβλίο << Εγώ ο πρώτος και οι άλλοι >> που διηγείται για τον Θάνο ένα παιδί που ήθελε να τον αγαπά ο παππούς και να μην τον μοιράζεται με κανέναν ..




και το << Η γιαγιά και ο παππούς >> που μεταδίδουν στους νεότερους τις παραδόσεις και έθιμα της γενιάς τους . 




Προβληματιστήκαμε με τον λαβύρινθο που βρήκα χθες από το  Kinderella το ιστολόγιο της αγαπημένης μου Έλενας Μακρή .
Ότι πρέπει για τα δικά μας παιδάκια . ( Έλενα σε ευχαριστούμε )
Πως θα βοηθήσουμε τον παππού να βρει τα γυαλιά του ;;; 
Τελικά τα καταφέραμε ..

Πρώτα διαγράψαμε την διαδρομή με το δαχτυλάκι μας , και μετά με κηρομπογιά ..






Ένα δωράκι ετοίμασαν τα παιδιά για να χαρίσουν στην γιαγιά και στον παππού .Πρόσωπα της γιαγιάς και το παππού πάνω σε γλωσσοπίεστρα ( τα παιδιά κόλλησαν τον παππού και την γιαγιά πάνω σε καρδούλες , έβαλαν βαμβάκι για μαλλιά ,και στόλισαν με πούλιες )













                   (Οι φιγούρες του παππού και της γιαγιάς  από το ιστολόγιο Los Ninos )





Να είστε καλά γιαγιάδες και παππούδες απανταχού .
Να αγκαλιάζετε να φροντίζετε και να χαίρεστε τα εγγονάκια σας ..  Κι ας τα κακομαθαίνετε !!!!!



10 σχόλια:

  1. Ολοκληρωμένη προσέγγιση!
    Υπέροχα τα δωράκια σας! σίγουρα θα συγκινήσετε πολλούς παππούδες και γιαγιάδες αύριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Βούλα για τις δραστηριότητές σας!!!!!!!!! Πολύ το διασκέδασαν τα μαναράκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βούλα μου ,Καλή αρχή !!!! καταπληκτική δουλειά !!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή